تاچ پنل هوشمند چیست؟

تاچ پنل هوشمند یک نوع صفحه نمایش لمسی است. که قابلیت ارتباط با دستگاه های الکترونیکی مختلف را داراست. این تکنولوژی به کاربران امکان کنترل و مدیریت دستگاه ها و سیستم های مختلف را از طریق لمس صفحه فراهم می کند، بدون نیاز به استفاده. از دکمه ها یا کلیدهای فیزیکی. تاچ پنل هوشمند در بسیاری از دستگاه های الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد، از جمله تلویزیون های هوشمند، تبلت ها، موبایل ها، کامپیوترها و دستگاه های کنترل خانه هوشمند.

نقش تاچ پنل هوشمند در خانه چیست؟

تاچ پنل هوشمند در خانه نقش بسیار مهمی ایفا می کند. و به کاربران امکان کنترل و مدیریت انواع سیستم های خانه هوشمند را از طریق لمس صفحه فراهم می کند. برخی از نقش های تاچ پنل هوشمند در خانه عبارتند از:

  1. کنترل نورپردازی: با استفاده از تاچ پنل می توانید نورپردازی خانه خود را کنترل کرده. و نورهای مختلف را روشن یا خاموش کنید، همچنین می توانید شدت نور را تنظیم کنید.
  2. کنترل دستگاه های الکترونیکی: تاچ پنل به شما امکان کنترل دستگاه های الکترونیکی. خانه مانند تلویزیون، سیستم صوتی، کولر، گرمایش و … را از راه دور فراهم می کند.
  3. امنیت خانه: با استفاده از تاچ پنل. می توانید سیستم های امنیتی خانه خود را مدیریت کرده. و دوربین های مداربسته، سامانه های آژیر و قفل های هوشمند را کنترل کنید.
  4. مدیریت سیستم های هوشمند: تاچ پنل به شما امکان مدیریت سیستم های خانه هوشمند. مانند سیستم هوشمند سرمایش و گرمایش، سیستم هوشمند آب و برق، سیستم هوشمند پنجره و درب و … را می دهد.

به طور کلی، تاچ پنل هوشمند. در خانه به شما کمک می کند. تا به طور آسان و سریعتر سیستم های مختلف .خانه خود را کنترل و مدیریت کنید و تجربه زندگی راحت تر و بهتری را برای خود فراهم کنید.

از معتبرترین شرکت های تولید کننده. تاچ پنل. میتوان به : ORVIBO, GeekLink, BroudLink اشاره کرد که ORVIBO یکی از بهترین برند ها است که شرکت فرااسمارت وارد کننده مستقیم آن به ایران است.

انواع تاچ پنل های ORVIBO:

MIXPAD DEFY :

تاچ پنل Orvibo Mixpad Defy نسل جدیدتری از تاچ پنل های.   Mixpad Mini و Mixpad S میباشد . این تاچ پنل همانند نسل قدیمی امکان کنترل سیستم خانه هومشند اورویبو  از جمله سیستم روشنایی، پرده، گرمایش و سرمایش و..  به ساکنین می دهد.  تاچ هوشمند.   Defy که یک هاب مرکزی نیز می باشد. به صورت بی سیم به وای فای منزل متصل می شود و می توانید توسط گوشی هوشمند. از هر جای دنیا به صورت اینترنتی کنترل شود.

به تاچ پنل   Defy می توانید 350 قطعه هوشمند اورویبو اضافه نمود و با استفاده. از صفحه نمایش تاچ تمامی ابزارهای هوشمند. از جمله کلیدهای روشنایی، دیمر، سیستم  صوتی، گرمایش و سرمایش، پریزهای هوشمند و پرده اورویبو کنترل نمود.

MIXPAD X:

تاچ پنل mixpad x نسل جدیدتری از تاچ پنل های.  Mixpad که درسال 2023 به بازار عرضه شده است. این تاچ پنل میکس پد همانند نسل قدیمی امکان. کنترل سیستم خانه هومشند اورویبو  از جمله سیستم روشنایی، پرده، گرمایش و سرمایش و..  به ساکنین می دهد.  تاچ پنل  mixpad x به صورت بی سیم به وای فای منزل متصل می شود .و می توانید توسط گوشی هوشمند از هر جای دنیا به صورت اینترنتی کنترل شود.

با استفاده از تاچ پنل میکس پد 7 ارویبو می توانید 350 قطعه هوشمند اورویبو اضافه نمود و با استفاده از صفحه نمایش تاچ تمامی ابزارهای هوشمند از جمله کلیدهای روشنایی، دیمر، سیستم  صوتی، گرمایش و سرمایش، پریزهای هوشمند و پرده اورویبو کنترل نمود.

MIXPAD 7:

تاچ پنل Orvibo Mixpad 7 نسل جدیدتری از تاچ پنل های Mixpad که درسال 2023 به بازار عرضه شده است. این تاچ پنل همانند نسل قدیمی امکان کنترل سیستم خانه هومشند اورویبو  از جمله سیستم روشنایی، پرده، گرمایش و سرمایش و..  به ساکنین می دهد.  تاچ هوشمند  Mixpad 7 به صورت بی سیم به وای فای منزل متصل می شود و می توانید توسط گوشی هوشمند از هر جای دنیا به صورت اینترنتی کنترل شود.

با استفاده از تاچ پنل Mixpad 7 می توانید 350 قطعه هوشمند اورویبو اضافه نمود و با استفاده از صفحه نمایش تاچ تمامی ابزارهای هوشمند از جمله کلیدهای روشنایی، دیمر، سیستم  صوتی، گرمایش و سرمایش، پریزهای هوشمند و پرده اورویبو کنترل نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید