معرفی پریز هوشمند ORVIBO

پریز هوشمند ORVIBO

درباره اورویبو ORVIBO

خانه هوشمند اورویبو طیفی وسیعی از محصولات هوشمند بیسیم به بازار عرضه کرده است. نسل اول محصولات این شرکت برپایه RF بوده است و پس از مدتی با توجه به مزایایی پروتکل ZIGBEE ، نسل جدید محصولات خانه هوشمند برپایه این پروتکل ارتباطی به بازار ارائه نمود که از جمله می توان به سنسورهای امنیتی  و ایمنی، کلیدهای هوشمند و پرده هوشمند اشاره نمود.

پریز هوشمند ORVIBO

اورویبو ORVIBO با بهره جستن از تیم طراحی خلاق خود، انواع مختلفی از پریزهای هوشمند به بازار ارائه نموده است. این پریزها از طریق اموجا وای فای به روتر متصل می شود و شما می توانید از طریق گوشی همراه و از طرق برنامه HOMEMATE و یا WIWO این پریزها را کنترل کنید.

پریز هوشمند سری S10/S20

این مدل از اولین نسخه های پریز هوشمند توسط شرکت ORVIBO می باشد که توسط برنامه WIWO قابلیت روشن و خاموش کردن از راه دور دور به کاربر داده می شود. این پریزها در نسخه های مختلف تحت استاندارد ,AUS,EU,UK,US,CN به بازار عرضه شده است

پریز هوشمند ORVIBO

پریز هوشمند ORVIBO  سری S20

 

پریز هوشمند سری S25

نسل جدید از پریزهای هوشمند S25 در سال 2015 به بازار عرضه شد که قابلیت کنترل توسط برنامه HOME-MATE را دارا می باشد و تمامی قابلیت های پریز هوشمند  سری قدیم دارا می باشد. این پریز های قابلیت تحمل بار تا 10 آمپر دارا می باشد و از استاندارد IEEE 802.11 b/g/n جهت ارتباط با مودم بهره می جوید. میزان مصرف انرژی این پریز کمتر از 0.3 وات است.

مدلهای مختلف پریز هوشمند ORVIBO در تصاویر زیر قابل مشاهده است

پریز هوشمند ORVIBO

پریز هوشمند ORVIBO مدل US

پریز هوشمند ORVIBO

پریز هوشمند ORVIBO مدل AUS

پریز هوشمند ORVIBO

پریز هوشمند ORVIBO مدل EU

پریز هوشمند ORVIBO

پریز هوشمند ORVIBO

 

پریز هوشمند سری S31

پریز هوشمند ORVIBO سری S31

پریز هوشمند ORVIBO سری S31

شاید به جرات گفت پریز هوشمند اورویبو سری S31 یک از خلاق ترین پریز های هوشمند در دنیا محسوب می شود.ظاهر مکعبی این پریز به همراه محل ارت این کلید، شکل یک صورت انسان گونه این پریز داده است که این خلاقیت در طراحی سبب شده است که جایزه بین المللی REDBOT و همچنین German iF را در سال 2017 کسب نماید. علاوه بر خلاقیت در طراحی، این پریز میزان مصرف انرژی به شما نشان داده و می توانید با بررسی مصرف ماهانه و هفتگی وسایل برقی، برنامه ریزی دقیقی انجام شده و در هزنیه های انرژی صرفه جویی کنید.

نصب این پریز به آسانی قابل انجام است و تنها با متصل کردن به برق و اضافه کردن آن در برنامه HOME-MATE می توانید به راحتی وسایل برقی منزل از هر جای دنیا کنترل نماید.

این پریز هوشمند قابلیت اتصال به دستار صوتی امازون را دارا می باشد و با صدای شما وسایل برقی روشن و خاموش می شود.

همانند سایر مدلهای پریز هوشمند ORVIBO  میتوان سنایورهای و زمان بندی متنوعی برای این پریز تعریف نمود. مثل در صبحگاه قهوه جوش روشن شود.

جوایز کسب شده توسط پریز هوشمند اورویبو

جوایز کسب شده توسط پریز هوشمند اورویبو

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید