برند اورویبو

معرفی محصولات جدید اورویبوORVIBO

کنفرانس معرفی محصولات اورویبو 2016

محصولات اورویبو

 

در ابتدا به شرکت بزرگ اورویبوORVIBO برای برگزاری این کنفرانس بزرگ تبریک میگوییم.این کنفرانس با استقبال چشمگیری برگزار شد.

در این کنفرانس،  نزدیک به هزار مشتری ORVIBO و شرکای تجاری  این شرکت حضور داشتند، در مورد فن آوری خانه های هوشمند و زمینه های علاقه مندی صحبت شد.همچنین سری جدید از محصولاتORVIBO   معرفی گردید.حاضرین تجربه موفق بسیاری از پروژه هااز جمله خانه های هوشمند، هتل هوشمند، دفتر هوشمند و … را به اشتراک گذاشتند.

محصولات اورویبو

       ORVIBO یک شرکت خانه های هوشمند پیشرو با یک تیم قوی R & D است، با تاکید بر  طرح اصلی  و یک سبک برجسته و خاص. محصولات ORVIBO چندین جایزه طراحی محصولات بین المللی مانند GOLDEN POINT DESIGN AWARD, IF DESIGN Award 2016, DOOD DESIGH AWARD 2016 شده است.

در این کنفرانس،  وانگ، به عنوان مدیر عامل شرکت ORVIBO، بهمعرفی محصولات جدید ORVIBOپرداخت و تاکید کردند محصولات جدید علاوه بر تکنولوژی در طراحی نیز پیشرفت کرده اند.

محصولات اورویبو

پریز هوشمندS30 Smart Wifi Socketبا رنگ های جذاب

رنگ جذاب، طراحی هوشمندانه، باعث می شود پریز S30 به  انواع سبک دکوراسیون منزل نزدیک باشد. در حالی که شما از عملکرد آن مانند کنترل از راه دور لذت می برید، تشخیص میزان مصرف و…

 

پریز هوشمندS31 Smart Wifi Socketبا طرح مکعبی

اندازه کوچک و صرفه جویی در فضا، یکپریز که متناسب با انواع سبک دکور خانه، باعث می شود تفاوت کمی و  شگفت انگیز به نظر می رسد.

 

محصولات اورویبو

 

 سوئیچ های هوشمند تازه وارد نشان دهنده  طراحی ظریف ذهن خلاق  مهندسان و طراحان ORVIBO  است.

محصولات اورویبو

 

 ماژول ارتباط هوشمند

محصولات اورویبو

 

 ربات هوشمند با تعامل صدا

 

دوربین های هوشمند IP camera– هشداردهنده ویدئویی و امکان ذخیره سازی ، بررسیویدئو های ضبط شده در هر زمان که شما می خواهید.

محصولات اورویبو

سنسور هایORVIBO — سنسور نشتآب سنسور مونوکسید کربن / سنسور دود / سنسور گاز قابل احتراق /

6c789019a65b408984ad1113a719783c

سنسور مونوکسید کربن و فرمالدئید — نظارت بر کیفیت هوا را در خانه شما ، سلامتی شمارا با هشدار بر روی موبایلتان به ارمغان می آورد.

بنیانگذار ORVIBO، وانگبه عنوان  مدیر عامل شرکت   گفت: “ORVIBO یک شرکت فن آوری خانه های هوشمند است، اما  طراحی ظاهری  محصول را هدف خود نیز قرار داده ایم. مردم همیشه فکر می کنن خانه های هوشمند است که فقط برای اتصال همه چیز را با شبکه است، اما ORVIBO موافق  این طرز فکر نیست، هنوز پتانسیل های زیادی را در صنعت خانه های هوشمند وجود دارد، ORVIBO کار سختخود راحفظ خواهد کرد و توسعه محصولات  بسیار عالی تر و   و سیستم هایهوشمند در پیش خواهد گرفت.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید