ویژگیهای خانه هوشمند چیست؟

ویژگیهای خانه هوشمند

 

امنیت

امنیت

محصولات خانه هوشمندفرااسمارت بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا با تکیه بر خلاقیت مهندسین ایران زمین طراحی شده است. این محصولات به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری کاملا بومی سازی و در داخل کشور تولید می شوند و نظارت بسیار دقیقی بر اطلاعات و شبکه جامع آن صورت گرفته و از تکنیکهای روز محافظت از اطلاعات  استفاده شده است . در  محصولات خانه هوشمند

فرااسمارت با قاطعیت می توان گفت که امکان جاسوسی اطلاعات به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت زیرا زیر ساخت انتقال اطلاعات در محصولات خانه هوشمندفرااسمارت بر اساس پیچیده ترین روشهای کد گذاری اطلاعات طراحی شده است .


ارزش افزوده

ارزش افزوده ساختمان

تبدیل بنا به ساختمان مدرن امری است که به تدریج در میان انبوه سازان و پیمانکاران ساختمان مورد توجه قرار گرفته  است. استفاده کنندگان از محصولات خانه هوشمند فرااسمارت با توجه به کیفیت عالی  این محصولات هزینه های به مراتب کمتری را برای داشتن این محصول ارزشمند می پردازند.این محصولات از نظر اقتصادی برای کلیه اقشار کشور مناسب است.


نظارت از راه دور

نظارت از راه دور

نظارت از راه دور محل زندگی، کار و یا ویلا و … از دغدغه های روزانه است و این امر در خانه هوشمند فرااسمارت  بسیار مورد توجه قرار گرفته. سسیتم نظارت از راه دور این امکان را به شما  می دهد که از هر جای دنیا حتی با نداشتن آی پی ولید امکان نظارت و کنترل محل زندگی خود را داشته باشید . به عنوان مثال اگر مهمان  در زمانی که در منزل حضور نمایید به خانه شما آمد، می توانید توسط سیستم نظارت خانه هوشمند فرااسمارت از راه  دور میهمانان را دیده و در صورت صلا حدید درب را باز کنید.


مدیریت ساختمان در موافع اضطرار

مدیریت ساختمان در مواقع اضطراری

از مهمترین وظایف سیستم مدیریت هوشمند ساختمان کنترل بنا در مواقع اضطرار می باشد، از جمله مواقع زلزله ، آتش سوزی، … در خانه های مدرن سعی می شود که ساختمان به عنوان یک سیستم مستقل از خود و به تبع آن از ساکنین  در برابر بلایای طبیعی محافظت کند از جمله ساده ترین موارد این محافظت قطع برق، گاز، اطلاع به ساکنین در صورت عدم حضور ( از طریق اینترنت ) فعال سازی آژیر وبسیاری موارد دیگر که  برخی با توجه به زیر ساخت های ساختمان قابل پیاده سازی خواهند بود.


نورپردازی هوشمند

نورپردازی هوشمند

با استفاده از کنترلر و دیمرهای پرقدرت فرااسمارت ، علارقم مدیریت هوشمند سیستم روشنایی کنترل بخشهای مختلف الکترونیکی موتور خانه را می توانید به دست ماژولهای قدرت ها بسپارید تا علاوه بر صرفه جویی چشمگیر در مصرف انرژی، قابلیت های بی شماری را در اختیار ساکنین منزل قرار دهد ، از جمله، تنظیم هوشمند سیستم روشنایی و نور پردازی با توجه به میزان نور طبیعی محیط، اجرای سناریوهای مختلف، کنترل دما، میزان مصرف موتورخانه، سیستم گرمایش از کف و تمام بخشهایی که در منزل با کنترل و توضیع انرژی ارتباط دارند.


خلق سناریوهای نامحدود و دلخواه

خلق سناریوهای نا محدود و دلخواه

انعطاف پذیری بسیار بالای سیستم خانه هوشمند فرااسمارت، به ساکنین منزل این امکان را می­ دهد علاوه بر وجود سناریوهای مختلف همانند ورود، خروج، آرامش، مطالعه، مهمان، تماشای فیلم، لامپ اضافه خاموش و … خودشان  نیز سناریوهای مورد نظرشان را تعریف کنند و در نقش طراح کلیه اتفاقاتی که از سیستم هوشمند انتظار دارند، ظاهر شوند.


سیستم هوشمند یکپارچه

سیستم هوشمند یکپارچه

یکی از مهمترین ویژگی­ های سیستم خانه هوشمند فرااسمات، یکپارچه سازی سیستم های مختلف موجود در منزل می­ باشد. این مجموعه ارزشمند، سیستم های سرمایش – گرمایش، روشنایی، امنیت، پخش فیلم، پخش موسیقی و … را بصورت یکپارچه و متمرکز از طریق یک کنترلر مرکزی نظارت و کنترل می­ نماید.  مهم اینکه کلیه تجهیزات الکترونیکی موجود در منزل مانند تلویزیون، ماهواره، DVD Player، کولرآبی، رادیاتور و … نیزقابلیت افزوده شدن به سیستم خانه هوشمند هیراد را دارند.


قابلیت ارتقا به مرور زمان

قابلیت ارتقا به مرور زمان

برای کاربر هوشمند ممکن است به مرور زمان نیازهای جدیدی بوجود آید.اضافه کردن یک خط روشنایی  به سیستم،  افزایش سطح پوشش سیستم سرمایش- گرمایش هوشمند و … همه از جمله مواردی هستند که کاربران ممکن است به آن نیاز پیدا کنند. یکی از ویژگی های نسل جدید خانه هوشمند هیراد  امکان ارتقا به مرور زمان است. هوشمند سازی را می توان از سیستم پایه شروع کرد و بسته به نیاز و بودجه آن را ارتقا داد ، امنیت، آبیاری فضای سبز، کنترل تاسیسات موتور خانه، سیستم کنترل از راه دور توسط اینترنت و یا اس ام اس، سیستم های کنترل تردد، سیستم کنترل پرده و کرکره و نیز درب ها چندین نمونه از مواردی است که در آینده امکان ارتقای آن را خواهید داشت.


افزودن سطح رفاه و زیبایی در خانه مدرن

افزایش سطح رفاه و زیبایی در خانه مدرن

خداوند مه و خورشید و فلک را در خدمت اراده ما قرار داده تا ما به قول امروزی ها پروداکتیو باشیم ، ما نیز در خانه هوشمند فرااسمارت تمام امکانات منزل را به سر انگشتان شما نزدیک میکنیم تا شما را در پیمودن این هدف  و تمامی اهداف ارزشمندتان یاری کنیم.


استفاده آسان

استفاده آسان و سرعت اجرای بالا

در سیستم خانه هوشمند فرااسمارت، خبری از پیچیدگی های استفاده از فن­اوری های جدید نیست. در خانه هوشند فرااسمارت ، ساکنین منزل، لذت زندگی در یک خانه کاملا هوشمند را با بکارگیری آسان تکنولوژی روز دنیا، تجربه می ­کنند. همچنین با توجه به هماهنگ بودن ساختار تجهیزات خانه هوشمند هیراد با معماری ایرانی، نیازی به تغییر در سیم کشی ساختمان نمی باشد. براحتی و با سرعت بالا می­ توان این سیستم را اجرا و راه اندازی نمود. همچنین هنگام نقل مکان به منزل جدید، سیستم خانه هوشمند نیز با شما به منزل جدیدتان خواهد آمد.


اجرا در خانه های ساخته شده

اجرا در خانه های ساخته شده یا در حال ساخت

طراحی منحصر به فرد محصولات فرااسمارت، این امکان را فراهم می دهد تا علاوه بر ساختمانهای در حال ساخت، این محصولات را بتوان در واحد های ساخته شده نیز نصب و پیاده سازی نمود. طیف وسیع محصولات  و بستر سازی ویژه برای راه اندازی سیستم هوشمند، امکان نصب آن را در هر خانه ای فراهم آورده است.


سایبان های خانه هوشمند

پرده‌ها و سایبان‌های خانه هوشمند

کنترل هوشمند پرده و سایبان از جالب ترین ویژگیهای خانه هوشمند است. با کنترل خودکار، کنترل سناریو، زمانبندی و یا کنترل دستی، جلوه خاصی به محیط زندگی شما می‌دهد. با نصب سنسورهای نور خورشید در نماهای آفتابگیر ساختمان، موقعیت خورشید تشخیص داده شده و زاویه سایبان‌ها هوشمندانه تنظیم می‌شود. سایه ایجاد شده توسط سایبان‌ها در تابستان می‌تواند تا ۲۰ درصد مصرف انرژی سرمایشی ساختمان را کاهش دهند. از طرفی، زاویه پرده و سایبان با هماهنگی یکدیگر طوری تنظیم می‌شود که نور کافی وارد فضای داخل خانه شود تا میزان مصرف انرژی روشنایی‌ها کاهش یابد. وقتی شدت باد و باران بیش از حد تند باشد، سنسورها آن را تشخیص داده و سایبان‌ها بسته می‌شود تا از پنجره‌ها حفاظت شود. زمانیکه تلویزیون تماشا می‌کنید، با فعال کردن سناریوی “تماشا” سایبان‌ها، پرده‌ها، روشنایی‌ها و سیستم صوتی با هماهنگی یکدیگر فضا را برای شما مهیا می‌کنند.


کلیدهای قابل برنامه ریزی

کلیدهای قابل برنامه ریزی

به جای تمامی کلیدهای روی دیوارهای منزل زیبایتان می توانید از کلیدهای هوشمند استفاده کنید این فناوری به کاربران این امکان را می دهد که تنها با لمس یک کلید، انواع سناریوهای از پیش تعریف شده را اجرا نمایید. به عنوان مثال قبل از خواب می توان با فشردن کلید سناریوی خواب شبانه، کلیه تنظیمات بر روی سیستم روشنایی، امنیت، سرمایش – گرمایش و … را طبق برنامه از قبل تعیین شده، انجام داد. همچنین این محصولات استفاده کودکان و سالمندان را از خانه هوشمند بسیار آسان می­ سازد.


کنترل هوشمند دما

کنترل هوشمند دمای محیط

سیستم هوشمند کنترل دمای محیط، میزان سرمایش – گرمایش  محیط را کنترل نموده و با سایر تجهیزات هماهنگ و یکپارچه می­ نماید. این محصول به انواع تجهیزات سرمایشی – گرمایشی (کولرآبی، رادیاتور، فن کوئل، گرمایش از کف، اسپیلت و …) موجود در منزل متصل شده و با کنترل هوشمند پروسه حرارت محیط، تاثیر به سزایی در کاهش اتلاف انرژی می گذارد: به عنوان مثال می توان دمای محیط منزل را با توجه به تغییرات دمای محیط بیرون تنظیم نمود و همچنین می توان سیستم سرمایش – گرمایش منزل را پیش از رسیدن به منزل یا ویلا روشن نمود.

 


مصرف بهینه انرژی

مصرف بهینه  انرژی

حدود 40% از انرژی مصرفی کشور را، بخش خانگی به خود اختصاص داده است. یکی از مهمترین اهداف استفاده از سیستمهای  هوشمند، بهینه سازی این بخش عمده، جهت کاهش هزینه های خانوار و صرفه جویی در مصرف سرمایه های با ارزش ملی است. با استفاده از محصولات هیراد، انرژی به مقدار نیاز و به گونه ای معقول و منطقی مصرف می شود.  با کنترل و نظارت همه جانبه سیستم هوشمند هیراد بر چگونگی مصرف، اتلاف انرژی بطور محسوس کاهش می یابد. طبق نتایج مطالعات انجام شده با هوشمند سازی ساختمان تا 35% صرفه جویی در مصرف انرژی مقدور می گردد.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید