کارمندهای برودلینک

چه عواملی در فروش Broadlink نقش دارد؟

معرفی اجمالی Broadlink

خانه هوشمند برودلینک در سال 2013 نسل اول پریزهای هوشمند را به بازار ارائه کرد و بلافاصله اولین نسل ریموت کنترلر را در همین سال به مشتریان عرضه کرد. پس از گذشت چهار سال طیفی گوناگونی از محصولات برودلینک در بازار ارائه شده است که از آن جمله می توان به سنسور محیطی A1 ، کلیدهای لمسی  و کیت امنیتی برودلینک اشاره کرد. در حال حاضر در حدود 230 نفر در این شرکت مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد، 50 نفر دارای مدرک دکتری می باشند.

روند ارائه محصولات برودلینک

روند ارائه محصولات برودلینک

دلایل رشد روز افزون برودلینک

برودلینک با دارا بودن بخش توسعه و تحقیقات قوی که شامل 60 درصد از تمامی کارکنان خانه هوشمند برودلینک است توانسته محصولات جدید خود را به سرعت وارد بازار کند. این تیم تحقیقاتی موفق به اخذ تائیدیه فنی از جمله CE و FCC برای محصولات راهبردی گردیده که این موفقیت جزء با انجام آزمایشات فراوان محصولات بیسیم حاصل نشده است. با گذاراندن این مراحل طاقت فرسا خانه هوشمند Broadlink  توانسته اعتماد مشتریان خود را در سراسر دنیا جلب نماید.

علل برتری فروش Broadlink

توسعه محصولات برودلینک مبتنی بر امواج وای فای است که سبب نصب و راه اندازی راحت و همچنین کاهش زمان فراگیری توسط کاربر شده است. این عوامل در کنار هم باعث شد است علاوه بر جذب افراد متخصص در زمینه خانه هوشمند، آمارتورها هم به برند تازه وارد علاقمند شوند.

همچنین قیمت پایین تر محصولات برادلینک باعث شده است که فروش Broadlink بیشترین سهم را از برندهای چینی در ایران داشته باشد. البته لازم به ذکر است، سایر برندهای چینی که دارای کیفیت بالاتری هستند به تدریج جایگزین این برند تازه وارد می شوند و به نظر می رسد بازار رقابتی بین برندهای خانه هوشمند بیسیم چینی در ایران شاهد باشیم.

شرکتهای چینی فعال در بخش خانه هوشمند با فعال کردن بخش

کارمندهای برودلینک

کارمندهای برودلینک

 

 

R&D و با اتکا به  تلاش نیروهای جوان و خلاق خود، کمر همت بسته اند تا سهمی بسیار مناسبی از خانه هوشمند دنیا را کسب نمایند. و این نکته قابل ذکر است که این شرکتهای دانش بنیان از کپی کردن سایر محصولات پرهیز کردند و بر روی  ارائه محصولات جدید و نوآور سیاست گذاری کرده اند.

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید