پریز هوشمند

با اتصال وسایل برقی منزل به پریز هوشمند می توانید این وسایل هوشمندانه مدیریت کنید همچنین میزان مصرف برق وسایل برقی منزل را کنترل کنید و بدین گونه در مصرف انرژی صرفه جویی می گردد.تمامی پریزهای معرفی شده مستقیما به وای فای متصل شده و نیازی به دستگاه مرکزی ندارند

پریز و رابط برق هوشمند برودلینک

جدیدترین نسخه پریز هوشمندهای برودلینک در دو نوع با و بدون اندازه گیری مصرف برق به بازار عرضه شده است. همچنین رابط برق برودلینک در دو نسل عرضه شده است. در نسل MP1 می توانید خروجی های برق را به صورت مجزا روشن یا خاموش کنید ولی این سه راهی برق فاقد پورت USB می باشد. درنسل جدید دو MP2 پورت USB اضافه شده است ولی تمامی خروجی ها با یکدیگر ر.وشن یا خاموش می شود. 

 

 

پریز و رابط برق هوشمند اورویبو

پریز هوشمند اورویبو قابلیت روشن و خاموش کردن از راه دور و همچنین سنایورپذیری در اختیار کاربران می دهد. با زدن یک دکمه می توانید تمامی خروجی های برق سه راهی برق اورویبو را با هم خاموش یا روشن کنید
[/av_textblock]

پریز هوشمند لایف اسمارت

این پریز هوشمند برق میزان مصرف برق روزانه و ماهانه نمایش داده و همانند سایر پریزهای برق هوشمند قابلیت برنامه ریزی و کنترل از راه دور را دارا می باشد.

پریز هوشمند گیک لینک

پریز گیک لینک در دو نوع وای فای و Rf عرضه شده است. پریز وای فای گیک لینک به صورت مستقیم به وای فای متصل شده و از راه دور قابلیت کنترل توسط برنامه گیک لینک دارا می باشد. پریز هوشمند RF نیاز به دستگاه فرستنده RF از جمله Thinker می باشد.